gck9cy8w

4yrum4bs

دبیرخانه کنفرانس

 

 Untitled-2

  

نشانی دبیرخانه :

بدلیل جابجابی مکان دبیرخانه بزودی

آدرس جدید اعلام خواهد شد


 

تلفن دبیرخانه :

بدلیل جابجابی مکان دبیرخانه بزودی

شماره های جدید ارتباطی اعلام خواهد شد

 

فكس دبیرخانه :

بدلیل جابجابی مکان دبیرخانه بزودی

شماره های جدید ارتباطی اعلام خواهد شد

 

تلفن همراه :

 09370651201

(تماس-پیامک-تلگرام)

ايميل همايش :

Info@asaconf.ir

 

محل برگزاری :

هتل 5 ستاره میثاق مشهد

بلوار پیروزی-بلوار اقبال لاهوری

 

 

 
پوستر همایش
تاریخ های مهم

 

photo_2017-02-11_13-51-26

اعضاي تيم ساختاري كنفرانس و نمايشگاه


 

1_1

مهندس مجتبی مزروعی

(رییس کنفرانس)

 

fg 

دکتر علی اکبر مویدی

(جانشین کنفرانس)

 

fg (1)

دکتر علیرضا فروغی

(دبیرعلمی کنفرانس)

رزمه

 

photo_2017-01-11_16-16-34

مهندس ابراهیم علی نیا

(دبیر کمیته اجرایی کنفرانس)

رزمه

 

دكتر طرهاني

دکتر عباس طرهانی

(دبیر کمیته راهبردی و سیاست گذاری)

رزمه

 

 

دکتر محمد رضا خالقی

(دبیر کمیته ارتباطات و روابط بین الملل)

 

 

 

photo_2017-03-12_12-46-40

دکتر مجید دشتی

(مشاور ارشد دبیر اجرایی)

رزمه

 

photo_2017-02-20_08-14-24

مهندس هانیه پیام

(جانشین دبیر اجرایی)

 

 

index_1 

دکتر رضا اقنوم

(دبیر کمیته داوران)

رزمه

 

 

Untitled

دکتر علیرضا نژادمحمد نامقی

(دبیر کارگروه های تخصصی)

رزمه

 

 

مهندس سید عباس طباطبایی

(مسئول ارتباط با مراکز علمی و اداری)

 

 

 مهندس  کرمانی

(مسئول غرفه های نمایشگاه)

 


مهندس راضیه رجبی

(مسئول امورمالی)

 


 مهندس مهرانفر

(مسئول ارتباطات نمایشگاه)

 

 

مهندس مهدی نوروزی

(مسئول ارتباطات نمایشگاه)

 

 

 

 


 

آمار بازدید سایت
بازدید امروز :
71
بازدید دیروز :
164
بازدید کل :
23304
هزینه های همایش

 

 

رديف

نوع ثبت نام

هزينه (تومان)

1

دانشجویی با مقاله (غیر حضوری)

100.000

2

دانشجویی با مقاله (حضوری)

200.000

3

اعضای هیئت علمی و آزاد با مقاله (غیر حضوری)

150.000

4

اعضای هیئت علمی و آزاد با مقاله (حضوری)

200.000

5

هزینه مقاله دوم و بيشتر

75.000

6

هزينه گواهي دوم و بيشتر

25.000

 

 

نحوه واريز وجه ثبت نام:

ابتدا وارد سامانه کاربران خود شده و از منوی  "خدمات "  لیست خدمات مدنظر را انتخاب نمایید و در پایان ثبت خدمات را بزنید تا فاكتور شما صادر گردد

پژوهشگران محترم مي تواند از راه هاي ذيل نسبت به واريز مجه خود اقدام نمايند:

1- پرداخت از طريق سايت كنفرانس و درگاه بانك متصل به اين سايت

2- مراجعه به يكي از شعب بانك ملت در سرتاسر كشور و واريز بصورت نقدي

3- مراجعه به يكي از دستگاه هاي خودپرداز بانكي متصل به شبكه شتاب و واريز بصورت كارت به كارت

4- مراجعه به اينترنت بانك شخصي و واريز بصورت اينترنتي

به اطلاع ميرساند پس از دريافت رسيد پرداخت، تصویر فیش خود را از طریق منوی "ارسال فیش" ارسال نمایید.

شماره حساب :    5691119356    بانک ملت به نام: آقايان رضا نوروزی - سید علی محمودی
شماره کارت: 6104337836837813   بانک ملت به نام:آقايان  رضا نوروزی - سید علی محمودی

 

نكات مهم:

1) هیچ تفاوتی بین گواهی نامه های افرادی که غیر حضوری ثبت نام کرده اند و افرادی که حضوری ثبت نام کرده اند وجود ندارد و همه مدارک بعد از اتمام همایش از طریق پست برای افراد ارسال می گردد.

2) کلیه هزینه ها پس از اعلام نتیجه داوری و پذیرش مقاله دریافت می شود و برای ثبت نام در سایت و ارسال مقاله  نیاز به واریز هیچگونه هزینه ای نمی باشد.

3) افرادي كه مايل به داوري زودهنگام و دريافت گواهي قبل از برگزاري همايش دارند مي توانند درخواست خود را از طريق ايميل يا تلگرام به دبيرخانه ارسال كنند و در كمتر از 24 ساعت گواهي ايشان صادر خواهد شد.

 

خدمات دريافتي ثبت نام كنندگان:

- صدور و ارسال گواهی پذیرش و ارائه مقاله
- ارسال لوح فشرده مجموعه مقالات کنفرانس
- ارسال متن كامل كليه مقالات پذيرفته شده به همراه پروپوزال همايش
- اختصاص کد ملی COI به تمامی مقالات پذیرفته شده در کنفرانس
- درج و نمایه سازی مقالات پذیرفته شده در سایت سیویلیکا و پایگاه کنسرسیوم محتوای ملی
- درج و نمایه سازی مقالات پذیرفته شده در پایگاه پژوهشگاه علوم و فناوری اطلاعات ایران (ایران داک)
- چاپ مقالات برگزیده کنفرانس در ژورنال های پشتیبان کنفرانس
- درج شماره و هولوگرام امنیتی بر روی تمامی گواهینامه های صادره
- امکان داوری زود هنگام و ارسال گواهینامه موقت پذیرش مقاله قبل از برگزاری کنفرانس
- ارسال پستی (پیشتاز) مدارک شرکت کنندگان در کنفرانس